Uusi, voimakas EGO Power+ BAX1300 reppuakku | Proviter Oy

Uusi, voimakas EGO Power+ BAX1300 reppuakku

EGO Power+ reppuakussa yhdistyvät uskomaton voima ja ergonomisuus, jonka avulla voit työskennellä vaikka koko päivän. Tämä 23,2 Ah ja 1300 Wh akku mahdollistaa työskentelyn koko päivän ajan yhdellä latauksella. Laadukkaat kennot, joissa on korkea teholuokitus ja suuri energiatiheys, voidaan ladata jopa 1000 kertaa. EGO Power+ pikalaturi lataa reppuakun täyteen vain neljässä tunnissa.

Reppuakku antaa virtaa koko päivän töihin ja sen ergonominen muotoilu tekee siitä mukavan kantaa. EGO Power+ reppuakku soveltuu käytettäväksi EGO Power+ ruohoraivurin (BC3800E), EGO Power+ pensasleikkurien (HT5100E ja HT6500E) sekä EGO Power+ lehtipuhaltimien (LB5300E ja LB5750E) kanssa.

Yhdistä EGO Power+ työkalusi reppuakkuun

Pitkä käyttöaika ja -mukavuus tekee EGO Power+ reppuakusta täydellisen koko päivän käyttöön. Kiinnitä vain adapteri laitteeseen ja olet valmis töihin USA:n akkukäyttöisten puutarhakoneiden markkinajohtajan avustuksella.

Parhaan suorituskyvyn, tehokkuuden ja käyttöiän saavuttamiseksi tämä korkeatehoinen akku on varustettu älykkäällä, jokaista kennoa valvovalla ja tasapainottavalla järjestelmällä, joka toimii sekä akkua ladattaessa että käytettäessä. Taustavalaistu LCD-näyttö pitää sinut ajan tasalla akun varaustilasta, kennojen diagnostiikasta ja yksilöllisestä käyttöajasta sen laitteen kanssa, johon se on kytketty.
Verrattaessa 9 € päivittäisiä polttoainekustannuksia reppuakun tuhanteen latauskertaan, reppuakku maksaa itsensä takaisin noin 160 latauksen jälkeen (latauksen hinta n. 0,12 €). Kokonaissäästö akun elinkaaren aikana on jopa 6000 euroa.

EGO Power+ 56 V litiumioniakkua kannetaan reppuvaljaissa, ei itse koneessa, jolloin laite on kevyempi ja sitä on helpompi käsitellä. Valjaissa on säädettävät ja pehmustetut olkahihnat sekä lantiovyö pikasoljilla. Ne voidaan säätää jokaiselle käyttäjälle sopivaksi lisäten mukavuutta ja vähentäen rasitusta tuki- ja liikuntaelimistölle sekä parantaen hygieniaa. Vankkarakenteinen ja säänkestävä materiaali pidentää käyttöikää ja -mukavuutta. Akku voidaan irrottaa valjaista, jolloin samaa akkua voi käyttää kukin käyttäjä omilla valjaillaan. Reppuakkuun saatavilla olevat kesä- ja talvivaljaat lisäävät käyttömukavuutta. EGO Power+ BAX1300 reppuakun hinta on 1099 €.

Takuu on 3 vuotta akuille ja latureille.