Uusi akkukäyttöinen EGO Power+ Multi-Tool | Proviter Oy

Uusi akkukäyttöinen EGO Power+ Multi-Tool

Koska yhteen EGO Power+ Multi-Tool tehoyksikköön voidaan liittää useita eri lisälaitteita, on helppo ymmärtää miksi se on monelle kätevä ratkaisu. Voimakas hiiliharjaton takamoottori antaa voimaa kaikkiin EGO Power+ Multi-Tool lisälaitteisiin. Yksinkertainen, ilman työkaluja tapahtuva liitäntä tekee lisälaitteiden vaihtamisesta helppoa, vaivatonta ja turvallista.

Voimakas Multi-Tool tehoyksikkö

Voimakkaalla ja kevyellä hiiliharjattomalla moottorilla varustettuna EGO Power+ Multi-Tool on kevyt käyttää, hyvin tasapainossa ja valmis kaikkiin töihisi, pieniin ja suuriin. Kaksiportainen nopeudensäädin toimii portaattoman liipaisimen kanssa auttaen valitsemaan sopivan nopeuden jokaiseen työhön. Säädettävä etukahva parantaa työergonomiaa ja portaaton liipaisin turvalukolla lisää turvallisuutta. Hiilikuituinen jatkovarsi auttaa sinua ylettymään ylimpiinkin oksiin.
EGO Power+ 56 V litiumioniakku tarjoaa sinulle kaiken tarvitsemasi voiman ja käyttöajan.

Monta lisälaitetta

• Voimakkaalla ja kevyellä hiiliharjattomalla moottorilla varustettuna Multi-Tool PH1400E tehoyksikkö on kevyt käyttää, hyvin tasapainossa ja valmis kaikkiin töihisi, pieniin ja suuriin. Hinta 249 €.
  • Laserleikattu, timanttihiottu terä ja helppo kulman säätö tekevät Multi-Tool HTA2000 pensasleikkurista tarkan ja voimakkaan. Hinta 229 €.
  • Multi-Tool PSA1000 oksasahan 25 cm terä tekee oksien leikkaamisesta nopeaa ja tehokasta. Hinta 159 €.
  • Multi-Tool STA1500 siimaleikkurin monipuoliset ominaisuudet auttavat sinua työskentelemään turvallisemmin, nopeammin ja tehokkaammin. Hinta 109 €.
  • Multi-Tool BCA1200 ruohoraivuri on riittävän luja kaikkiin tehtäviin. Käännettävällä kolmilapaisella terällä leikkaat nopeasti kaikki ylikasvaneet alueet. Hinta 109 €.
  • Multi-Tool EA0800 reunaleikkurin nopea syvyyden säätö ja kätevä ohjain auttavat sinua leikkaamaan siistit nurmikon reunat helposti. Hinta 139 €.
  • Kestävä ja kevyt hiilikuituinen Multi-Tool EP7501 jatkovarsi helpottaa ylettymään korkeisiin kohteisiin. Hinta 109 €.

EGO on akkukäyttöisten puutarhakoneiden markkinajohtaja USA:ssa. Koneilla on 5 vuoden takuu ja akuilla ja latureilla 3 vuoden takuu.