EGO:n lehtipuhallinvalikoima täydentyy uudella reppupuhaltimella | Proviter Oy

EGO:n lehtipuhallinvalikoima täydentyy uudella reppupuhaltimella

Isot työt vaativat isoa voimaa ja juuri sitä uusi EGO Power+ reppupuhallin tarjoaa. Yhdellä latauksella kahden tunnin käyttöaikana saat paljon aikaan, kiitos USA:n akkukäyttöisten puutarhakoneiden markkinajohtajan. Korkean hyötysuhteen hiiliharjattomilla moottoreilla varustetut EGO Power+ reppupuhaltimet käyttävät suihkuturbiiniteknologiaa ja niiden suuriläpimittaiset puhallusputket mahdollistavat maksimaalisen ilmavirtauksen. EGO Power+ reppupuhaltimen puhallusnopeus on säädettävissä 440–850 kuutiometriin tunnissa, turbopuhalluksella jopa 1020 kuutiometriin tunnissa. EGO Power+ litiumioniakku latautuu pikalaturilla tyhjästä täyteen akun koosta riippuen 25–60 minuutissa.

EGO Power+ reppupuhallin, jossa on potkua

EGO Power+ LB6000E reppupuhallin on markkinoiden voimakkain akkukäyttöinen lehtipuhallin, joka kulkee kätevästi selässä. Kaikki paino on hartioilla ja kädellä ainoastaan ohjataan puhallusta. Turbotoiminto antaa sinulle tarvittaessa lisää voimaa suurta puhallustehoa vaativiin töihin. Reppupuhaltimessa on enemmän puhallusvoimaa kuin suurimassa osassa käsikäyttöisistä polttomoottoripuhaltimista, mikä riittää siivoamaan suuretkin lehtimäärät.

Nerokkaassa EGO Power+ reppupuhaltimessa ei kuitenkaan ole kyse vain voimasta. Hiiliharjattoman moottorin ansiosta lehtipuhallin on kevytrakenteinen, moottori kestää pidempään eikä laite tärise lähes lainkaan käytössä. Tasaisesti käyvä hiiliharjaton moottori tuottaa siis merkittävästi vähemmän tärinää kuin kilpailevat polttomoottoripuhaltimet ja se on myös hiljaisempi. Puhallinkoneisto ja akku on asennettu mukavaan, pehmustettuun repputelineeseen, mikä vähentää käsien rasitusta ja jakaa painon ergonomisemmin. EGO Power+ reppupuhallin on täydellinen kumppani suuriinkin töihin.

EGO Power+ reppupuhallin tarjoaa mukavuutta pitkäkestoiseenkin työskentelyyn ja tehonsäätökytkimellä saadaan sopiva puhallusteho eri kohteille. Korkean hyötysuhteen hiiliharjaton moottori mahdollistaa suuren ilmanmäärän sekä -nopeuden ja liipaisimella säätyvä puhallusnopeus antaa sinulle tarkkuutta. Säädettävä kahva mukautuu käyttäjän toiveisiin, joustava putki antaa käyttömukavuutta ja säädettävä puhallinputki on vaihdettavissa käyttökohteen sekä käyttäjän toiveiden mukaan. Reppupuhallin on yhteensopiva kaikkien EGO Power+ akkujen kanssa.
EGO Power+ LB6000E reppupuhaltimen hinta on 299 €. Akku ja laturi myydään erikseen.

Takuu on 5 vuotta koneille sekä 3 vuotta akuille ja latureille.