EGO:lta uusia akkukäyttöisiä ruohonleikkureita | Proviter Oy

EGO:lta uusia akkukäyttöisiä ruohonleikkureita

EGO:n akkukäyttöinen ruohonleikkurivalikoima täydentyy uudella itsevetävällä EGO Power+ LM2024E-SP -mallilla sekä työnnettävällä EGO Power+ LM2024-mallilla, jotka antavat polttomoottorin voiman helposti, puhtaasti ja hiljaisesti vain nappia painamalla. Niiden käytönaikaiset päästöt ovat nolla ja huoltokustannukset hyvin alhaiset. Leikkuujälki on erinomaista, olivatpa olosuhteet kuivat tai märät ja ruoho harvaa tai tiheää.

Suorituskykyä ja käyttöaikaa EGO Power+ ruohonleikkurilla

Uudessa akkukäyttöisessä EGO Power+ LM2024E-SP itsevetävässä ruohonleikkurissa on säädettävä itsevedon nopeus ja se antaa polttomoottorin voiman helposti, puhtaasti ja hiljaisesti ilman pakokaasuja, vain nappia painamalla. Itsevedon säädettävä nopeus erilliseen moottoriin mahdollista leikkaamisen juuri sinulle sopivalla nopeudella. EGO Power+ akku antaa sinulle jopa 60 minuutin ajoajan. Leikkuuleveys on 50 cm ja mukana seuraa tilava 60-litrainen keräyssäiliö. Itsevetävän mallin hinta on 899 € ja pakkaukseen sisältyy ruohonleikkuri, 6 Ah akku sekä pikalaturi.
Työnnettävässä akkukäyttöisessä EGO Power+ LM2024 ruohonleikkurissa leikkuuleveys on 50 cm ja mukana tulee 60-litrainen tilava keräyssäiliö, joka vaatii tyhjennystä harvemmin. Hinta työnnettävälle mallille on 799 € ja pakkaukseen sisältyy 6 Ah akku ja pikalaturi.

Takuu on 5 vuotta koneille sekä 3 vuotta akuille ja latureille.

Molemmissa malleissa on automaattisesti säätyvä teränopeus, joka antaa optimaalisen leikkuunopeuden akun käyttöajan maksimoimiseksi, säilyttäen kuitenkin optimaalisen leikkauskyvyn. Kevyt ja kestävä työntöaisa teleskooppitoiminnolla mahdollistaa nopean ja helpon säädön ja varastoinnin pystyasennossa.
Voit valita, haluatko silputa, kerätä vai puhaltaa leikkuujätteen sivulle. LED-ajovalot mahdollistavat työskentelyn myös hämärässä. Kun olet valmis, leikkuri taittuu kasaan hetkessä tehden puhdistuksesta ja varastoinnista helppoa.

EGO Power+ ruohonleikkureissa on EGO Power+ 56 V ladattava litiumioniakku, joka antaa riittävästi voimaa ja käyttöaikaa. Napsauta vain akku paikalleen ja aloita työskentely USA:n akkukäyttöisen puutarhakoneiden markkinajohtajan avustuksella.