EGO:lta uusi akkukäyttöinen ruohoraivuri | Proviter Oy

EGO:lta uusi akkukäyttöinen ruohoraivuri

EGO Power+ BC3800E ruohoraivurin käännettävä 3-lapainen terä ja hiiliharjaton moottori antavat voiman, jolla saat leikattua hankalimmatkin kohteet. Lähes tärinättömän ja täysin päästöttömän ruohoraivurin avulla piha ja puutarha on helppo pitää siistinä – naapureita häiritsemättä. EGO Power+ BC3800E ruohoraivuria voidaan käyttää myös siimaleikkurina. Valittavana on teräksinen kolmilapainen ruohoterä tai siiman pikasyötöllä varustettu 2,4 mm siimapää.

Ruohoraivuri ja siimaleikkuri yhdessä paketissa

EGO Power+ BC3800E laitteessa on kaikki se voima, jonka tarvitset hankalimpienkin trimmausten tekemiseen. 3-lapainen ruohoraivuripää tai siimapää, teräksinen vetoakseli ja tehokas hiiliharjaton moottori pidentävät käyttöaikaa sekä parantavat työtehoa. Pikalukituksella varustettu säätyvä etukahva auttaa sinua löytämään parhaan mahdollisen työasennon ja nopeutta säätelevä turvakytkin parantaa työturvallisuutta. Pehmeä käynnistys ja jatkuva nopeuden hallinta auttavat sinua tekemään tasaista jälkeä USA:n akkukäyttöisten puutarhakoneiden markkinajohtajan avustuksella.

Muita käteviä ominaisuuksia ovat muun muassa leikkausnopeuden säätö, helppo siiman vaihto ja kaksoissiima, jonka ansiosta leikkaaminen on nopeampaa ja tärinä vähäisempää. Pakkaukseen sisältyvien valjaiden kiinnitys varmistaa ergonomisen ja tehokkaan työskentelyn ja säädettävät kaksoiskahvat varmistavat miellyttävän käytön ja kompaktin varastoinnin.

Kevyen akkukäyttöisen EGO Power+ BC3800E ruohoraivurin suurin pyörintänopeus on 7000 kierrosta minuutissa ja sen leikkausala on 30 senttimetriä. Se on lähes tärinätön, mikä parantaa sen käyttömukavuutta ja kestävyyttä. Varren alapäähän sijoitettu moottori antaa ruohoraivurille erinomaisen tasapainon ja tekee sen käytöstä tarkkaa.

Kaikkien EGO Power+ koneiden kanssa yhteensopiva EGO Power+ 56 V litiumioniakku tekee EGO Power+ -ruohoraivurista erinomaisen ja voimakkaan työvälineen.
EGO Power+ BC3800E ruohoraivurin hinta on 289 €, johon sisältyy ruohoraivuri, siimaleikkuri ja valjaat. Akku ja laturi myydään erikseen.

Takuu on 5 vuotta koneille sekä 3 vuotta akuille ja latureille.